петък, 17 септември 2010 г.

КАЙЛИ МИНОУГ ЗАВРЪЩАНЕТО НА АВСТРАЛИЙСКАТА АФРОДИТА

   
***    
     
 След като пребори рака и преживя раздялата с красавеца Оливие Мартинес, 42-годишното миньонче отново събра погледите на света към себе си – със секси нов албум и младо гадже от Испания
 Кайли Миноуг никога няма да забрави онзи 17 май преди пет години, когато новината, че е болна от рак на гърдата, обикаля мълниеносно света. Истински кошмарен обаче за нея е предният ден, когато с брат си Брендън и тогавашния си приятел Оливие Мартинес сядат в едно кафене. „Наблюдавах хората край себе си и си мислех колко нормални изглеждат всички те, бързайки към всекидневните си задачи – спомня си днес 42-годишната австралийка. – Казах си: „Сега те не знаят, но утре вече всичко ще е различно.”
Целият живот на австралийката минава пред камерите на папараците, но никога по-рано тя не се е чувствала толкова уязвима, както в деня на „страшното признание”. Домът на родителите є в Мелбърн е обграден от фоторепортери още от сутринта, а големите вестници излизат с гръмки заглавия като „Битката на Кайли с рака започна!”, „Драмата на Миноуг”, „В плен на болестта...”
Странно е, че оттогава са минали само 5 години, а съби-тията в живота на най-популярната австралийска певица са толкова много, че медиите нарекоха тази вихрушка около нея „ефекта Кайли”. Днес тя вече е здрава (винаги събира ръце в знак на благодарност към Бога, когато казва това), с ново гадже в лицето на испанския модел Андрес Веленкосо Сегура, с два албума, излезли междувременно („Х” от 2008 и новия „Aphrodite”), с детска книжка – The Showgirl Princess, и един куп започнати проекти. Кайли не крие, че иска да изживее всичко, което по-рано е отлагала или се е страхувала да направи. „Ще ми се да се снимам в някой хубав филм и да продължа образованието си в университет – споделя тя. – Бих записала фотография или история на изкуството. Най-голямата ми мечта е да имам учител, който винаги да е до мен и да ме обучава, както във филмите за Римската империя.” Майчинството обаче е на преден план в този натоварен график. „Страшно много ми се иска да имам дете, но се стра-хувам, че химиотерапията ще възпрепятства това мое желание”, откровена е австралийката и допълва, че ако няма свои наследници, ще се посвети изцяло на децата на брат си Брендън и сестра си Дани, която в момента е бременна.
За момента обаче Кайли е доволна да бъде най-сетне с правилния човек (или така поне изглежда). Веленкосо е с 10 години по-млад от нея, но проявява зрялост, която я кара да се чувства в сигурни ръце. Неотдавна злите езици подшушнаха, че двамата са пред раздяла поради желанието на Андрес да създаде стабилно семейство и отказа на Кайли да се откаже от честите пътувания в чужбина, с които е свързана кариерата є. „Пълни глупости! – засмива се тя, пресичайки злостните слухове. – Добре че отдавна претръпнах да не се връзвам на нещата, които пресата пише за мен. Андрес няма никакъв проблем с моите пътувания, защото той самият обича да е напът. Освен това е много общителен и веднага се превръща в любимец на хората, където и да отидем. От екипа ми са влюбени в него!”
Миньончето разкрива, че именно той е човекът, който є дал кураж да приеме тялото си след химиотерапията. „Странно, но след всички ужаси, които преживях, разбрах, че моята сила е в изпълненията на живо – разкрива Миноуг. – Сега съм по-освободена и публиката го усеща”.
В новия албум „Aphrodite” тази тенденция е очевидна – Кайли има амбицията точно с него да постигне така жадуваната и изплъзваща є се популярност в Америка. „Избрах това заглавие, защото Афродита е богинята на любовта, а любовта е състояние на еуфория – обяснява тя. – Искам песните ми да зареждат хората само с добри емоции.”
Едва излязла от черната спирала, крехката австралийка е вече готова щедро да раздава от сякаш неизчерпаемата си положителна енергия. В това трябва да се крие разковничето на прочутия „Кайли ефект”...
 Откровения
  • „Не се опитвам да бъда сексбомба – аз просто съм!”
  • „В мен живее една ексхибиционистка.”
  • „Сексът е най-естественото нещо на света. Когато имам връзка, го практикувам много често. Лошото е, че се отегчавам бързо.”
  • „Най-голямото ми постижение е това, че успях да оцелея.”
  • „Хората ме възприемат само като певица, а аз бих искала да ме оценят и като добра актриса.”
  • „Флиртаджийка съм по душа, но не влагам в това порочни намерения. По-скоро приличам на дружелюбно пале.”
  • „Гей иконите обикновено са преживели някаква трагедия в живота си, но аз се разминах само с няколко трагични фризури и костюми”
  • „Най-странно звучащата дума е „вагина”.
 Знаете ли, че...
  • На един аборигенски диалект „кайли” означава бумеранг. Не случайно журналистите обичат да сравняват кариерата на Кайли с бумеранг – след по-слаби периоди настъпват времена на триумф!
  • Въпреки че е родена в Мелбърн, тя е от Уелс по майчина линия.
  • В анкета на една авиокомпания на въпроса до коя известна личност биха искали да пътуват запитваните най-често посочвали името на Кайли.
  • В Китай тя е позната като Кайли Минуо.
  • Един от камионите от турнето на Кайли през 2005 бил пълен само с пера за сценичните є костюми.
  • Тя е голяма почитателка на шоколада и особено на великденските шоколадови яйца.
  • Когато е тъжна, си дава кураж с песента: „ Oh, Kylie, Kylie, you're so smiley !” ( О, Кайли, Кайли, ти си толкова усмихната !).
     
   
     
Кайли: Бракът не е за мен!
В откровено интервю за The Sunday Times Magazine австралийското миньонче говори за ужасния си сблъсък с рака, за предизвикателствата на възрастта и за испанската си тръпка
Човек никога не би казал, че си на 42. На какво се дължи превъзходният ти външен вид?
– Признайте, че искате да ме попитате дали не съм се подложила на пластична операция!
И отговорът е...
– Не, разбира се! Вижте, че имам бръчки около очите и устата. Освен това все още мога да се усмихвам, което нямаше да е възможно, ако си бях била ботокс.
Но преди време си го правила...
– Да, веднъж, за да разбера какво е. Сега знам, че това не е за мен. Искам да остарея нормално. Поддържам кожата си само с хидратиращ крем за 3 лири. Ако козметичните продукти ни карат да се чувстваме по-самоуверени, защо да не ги използваме? Моето лице например премина през ужасни промени.
Навярно имаш предвид периода след химиотерапията.
– Да, тогава качих много килограми и подпухнах. С периферното си зрение можех да видя бузите си. Избягвах да излизам сред хора, но все пак съм се виждала на снимки – сякаш не бях аз!
Защо след целия преживян стрес побърза да се върнеш на сцената с турнето Showgirl: the Homecoming Tour?
– Сега не се чудя толкова защо се върнах, а как имах сили. След химиотерапия си още страшно изтощен. Всички ми казваха да избягвам стреса, а едно турне е преди всичко стрес. Мисля, че се реших на тази стъпка, защото в мен все още живееше нуждата да се доказвам. Исках да оборя всички онези гласове, които чувах още в началото на кариерата си: „Тя няма да успее! Ще се провали!” Хубаво е, че вече съм много по-спокойна и необходимостта от одобрение като че ли отпадна.
Новият ти албум „Aphrodite” звучи еуфорично...
– (Усмихва се.) Еуфорията дойде, когато Стюарт Прайс ( изпълнителният продуцент, който е работил и с Мадона върху диска є „Confessions on a Dance Floor” – бел. ред. ) се присъедини към екипа. С него бях страшно спокойна. Дори не се отделях в отделна кабинка за записите. Стюарт извади най-доброто от мен в студиото. Каза ми: „Това трябва да е 100% искрен албум. Хората искат да чуят нещата, които преди това си спестявала.”
Но старата Кайли все още е тук – жизнена и по-секси от всякога. Цяла Англия беше в краката ти, когато се появиха твои снимки от видеото към песента All the Lovers, където си по къси панталонки.
– (Смее се.) Никога не съм си мислела, че ще облека нещо подобно. Всъщност замисълът беше съвсем друг – трябваше да съм с дълга бяла рокля. Когато се появих за снимките обаче, режисьорът каза: „Като си мисля за теб, си представям много къси и секси панталонки. Махай роклята!”
Не се ли притесняваше от същите онези гласове, които биха те укорили, че такова облекло не подхожда на възрастта ти?
– Преди сигурно щях да се впрегна, но сега си казах: „Хей, може би наистина ще дойде време, когато няма да ми отива, но на този етап все още мога да сложа късите панталонки и да се чувствам комфортно!” Вярно е, че тялото ми вече не е същото и с времето едва ли ще става по-добро.
Защо? Все още фигурата ти е перфектна!
– Забелязвам, че качвам килограмите много по-лесно отпреди. Освен това още съм на лекарства, а техните странични ефекти са неизбежни. Все пак когато много се размрънквам, си казвам, че точно тези лекарства са причината да съм тук. Такава беше позицията ми и когато косата ми опада след химиотерапията. Казах си: „Значи действа и на лошите клетки!” Вероятно става дума за някаква самозащитна реакция.
Позитивизмът ти пролича и след раздялата с Оливие Мартинес – ти не каза нито една лоша дума за него.
– Аз съм фаталистка. Вярвам, че една връзка има точно определено време и когато то изтече, нищо не може да бъде направено. Благодарна съм за хубавите мигове, които съм изживяла, и продължавам напред.
Как се запозна със сегашния си приятел испанския модел Андрес Веленкосо?
– На купон по случай рождения ден на Дита Фон Тийз през 2008. Веднага усетих привличане. С Андрес имаме много общи неща – и двамата обичаме да танцуваме вкъщи, ценители сме на добрата кухня и имаме сходно чувство за хумор.
Не е ли трудно да се поддържат близки отношения отдалеч?
– При някои двойки това е голям проблем, но при нас проработи. И двамата обичаме да пътуваме, а и се стараем да не допускаме прекалено дълги паузи между вижданията ни.
Планирате ли сватба?
– Не. Бракът не е за мен. Иначе винаги съм си мечтала за семейство и деца, но не знам дали това ще ми се случи. Иронията е, че сестра ми Дани никога не е искала кой знае колко да стане майка, но ето че сега е бременна. Радвам се така, сякаш аз съм бременна! Вече усетих първия ритник на бебето, когато сложих ръката си на корема є.
На каква житейска спирка си в момента?
– Не крия, че съм склонна да се тревожа. Но след всичко, което ми се случи дотук, се опит-вам да оценявам хубавите мигове и да не се оплаквам от лошите, защото колоритът на живота е изтъкан именно от тях. Ако човек съумее да събере цяла редичка с красиви мигове, значи е голям късметлия

Няма коментари: