петък, 17 септември 2010 г.

Тъмната амбиция ЕВА ЛОНГОРИЯ

   
***    
     
В края на 2004 ролята на прелюбодейката Габриел от сериала „Отчаяни съпруги” изстреля никому неизвестната актриса с мексиканска кръв директно в стратосферата на шоубизнеса. И тя не спира да се облагодетелства от това
 
Когато преди малко повече от 5 години космическият рейтинг на сериала Отчаяни съпруги издигна на звездния небосклон тъмнокосата и тъмноока миньонка Ева Лонгория, репортерите отвъд океана буквално щяха да се избият, за да се докопат до нея. Така за отрицателно време тя украси кориците на всевъзможни списания (женски, мъжки, лайфстайл и клюкарски), а междувременно си спечели дългосрочен абонамент за класациите за сексапил и стана рекламно лице на един куп престижни рекламни кампании.
Външният вид на Ева обаче далеч на беше единственото й достойнство. В интервюта тя без капка свян говореше за вибратори, оргазми и интимни прически, а прехласнатите по прелестите й мъже от всички краища на планетата цъкаха с език и не искаха да повярват на признанията й, че като малка е била същинско грозно пате.
В момента по bTV върви 5-ят сезон на Отчаяни съпруги, Ева и компания снимат 6-я (не че това е новина за потребителите на торент тракерите), а личният живот и кариерата на 34-годишната актриса изглеждат доста по-различно, отколкото при старта на сериала. „Виновник” за първото е баскетболистът от отбора на „Сан Антонио Спърс” Тони Паркър, който на 7 юли 2007 я направи своя законна половинка. Колкото до професионалния живот на Ева, той се разпростря в какви ли не сфери.
Възползвайки се от невероятната популярност, която й донесе Отчаяни съпруги, актрисата основа собствена продуцентска компания UnbeliEVAble (обърнете внимание на главните букви), отвори мексикански ресторанта на име „Бесо” в Холивуд, а преди 2 месеца – още един в Лас Вегас, към който има и нощен клуб. В момента пък е заета с подготовката на собствен аромат и участва в проект за строеж на сгради, съобразен със запазването на екологичното равновесие.
Всичко това Ева обобщава с една дума – „амбиция”. „Нито за миг не спирам да надграждам успеха си – заявява най-чистосърдечно тя. – Когато се захвана с нещо ново, винаги гледам на него като на отправна точка за много други проекти. Продуцентската ми компания засега се занимава само с телевизионни продукции, но след време ще се насочи и към филмови. След като отворих първия си ресторант, знаех, че ще го превърна във верига, а в един момент ще разширя бизнеса чрез предлагане на специални хранителни продукти в магазините, готварски книги и какви ли не други неща. Когато ароматът ми се появи на пазара, може би ще започна работа по собствена модна колекция, после по обувки, аксесоари, мебели за дома и спално бельо. Искрено вярвам, че амбицията носи повече успех от таланта и интелекта.” 
На бас, че последното, с което свързвахте хубавата Ева, бяха тези сериозни бизнес планове! Особено преди 5 години.
 Самопризнания
  • Харесва ми да съм жена по много причини. Но най-вече заради властта, която знам, че имам върху мъжете.
  • Не спирам да правя упражнения за стягане на задните части. Нали знаете – гравитация.
  • Има какви ли не кофти начини за завързване на разговор. И всеки един от тях е изпробван върху мен. 
  • Тони твърди, че обожава да ме гледа сутрин, след като стана от леглото. Това беше причината да се омъжа за него.
  • На света има много по-красиви жени от мен. Мога да назова поне 10.
  • Мога да одера елен, мога да одера прасе, мога да оскубя кокошка. Правила съм какво ли не!
  • Първия път, когато срещнах Камерън Диас, й казах: „О, Боже мой, ще се ожениш ли за мен?”
  • Връхната точка в кариерата ми беше гостуването ми в шоуто на Опра.
  • Ще продължа да играя секси роли, докато мога. Жените в шоубизнеса все пак имат срок на годност.
 Още инфо
  • Родена е на 15 март 1975 в Корпус Кристи, щата Тексас.
  • Второто й име е Жаклин.
  • Висока е 157 см.
  • Има 3 по-големи сестри – Елизабет, Есмералда и Емили.
  • Има диплома по кинезиология от Тексаския университет.
  • През 1998 става „Мис Корпус Кристи”.
  • Католичка е.
  • Първият й брак с актьора Тайлър Кристофър продължава точно 2 години – от януари 2002 до януари 2004.
  • Била е танцьорка в балета на групата „Пусикет Долс”.
  • Отличен стрелец е.
  • Един от най-близките й приятели е актьорът Марио Лопес, с когото се познава от близо 20 години.
  • Участва във видеоклипа към песента на Джейми Фокс Unpredictable, както и в Public Affair на Джесика Симпсън.
  • Има куче на име Джинкси, което често я придружава на снимачната площадка на Отчаяни съпруги.
  • Тренира кикбокс.
  • Занимава се активно с благотворителност.
  • Инициалите на съпруга й Тони Паркър са татуирани върху интимна част от тялото й.
     
   
     
Ева: Готвя, чистя и пера дрехите на Тони!
Откровения на актрисата:
Защо според теб Отчаяни съпруги действа така пристрастяващо на тв зрителите по света?
– Мисля, че се дължи най-вече на това, че е невъзможно да не се влюбиш в героините. Повечето жени се припознават в една от тях или намират по нещо от себе си във всички. Когато се срещам с фенките на сериала, те ми казват: „Аз съм точно като Габриел.” или „Толкова много приличам на Бри”. И именно защото чувстват героините и техните истории така близки, гледат шоуто с такъв интерес.
Сигурно са ти задавали този въпрос милион пъти, но приличаш ли на Габриел?
– Аз съм точно толкова амбициозна, колкото Габриел, че и повече. Но двете не си приличаме по нищо друго. Аз съм повече като Бри. Обичам домакинската работа и когато съм вкъщи, постоянно готвя, чистя, шия или поправям нещо. Дори пера дрехите на Тони.
В момента снимате шестия сезон на сериала. Колко дълго предполагаш, че ще се задържите на екран?
– Подписали сме договор за 9 сезона, така че ще се задържим поне още 3 години. В актьорската професия е хубаво да имаш някаква сигурност, макар че при нас никога не се знае как ще се развият нещата. Още не съм видяла сценария за следващата седмица, какво остава да мисля за следващия сезон. Никой от нас, актьорите от сериала, не може да бъде сигурен, че героят му няма да умре догодина. На „Уистерия Лейн” нещата постоянно се оплитат и това е единственото нещо, което със сигурност ще продължи да се случва и за-напред. Разбира се, придружено със здравословна доза секс и лудост. (Смее се.)
Гледала ли си испанската версия на Отчаяни съпруги?
– Не. Знам, че има такава, но не съм я гледала. Дори не знам коя актриса изпълнява моята роля. Но сериалът сигурно е интересен, защото ползват абсолютно същия сценарий като нашия.
Да не би и ти да си от онези телевизионни актьори, които не гледат сериали?
– О, гледам, но на DVD. Харесва ми да се излегна пред телевизора и да изгледам цял сезон от някой сериал. Обожавам Изгубени. С Тони изгледахме всичките сезони на DVD по време на ваканции. И понеже обикновено почиваме на някой остров по средата на нищото, по някое време задължително става страховито. (Смее се.)
Семейният живот май доста ти допада?
– Да, много ми харесва да съм омъжена и правя всичко по силите си Тони също да се чувства така. Двамата се усещаме невероятно свързани. Бракът ми дава много повече от работата.
И двамата сте доста ангажирани. Остава ли ви достатъчно време един за друг?
– Единственото, за което не ни остава достатъчно време, е сексът. Снимаме сериала 3-4 дни в седмицата, а после летя до Тексас, за да бъда с Тони. Така че правим секс само през уикенда.
Често присъстваш на мачовете на Тони. Не се ли притесняваш, че може да го разсееш и отборът му да загуби?
– (Смее се.) Когато с Тони станахме гаджета, всички решиха, че съм нещо като Йоко Оно за „Спърс”. Ако Тони не играеше добре, вината беше моя. Ако Тони се контузеше, вината пак беше моя. Каквото и да направеше, все казваха: „О, той сега е г-н Холивуд.” Но повярвайте ми, когато Тони е на игрището, не мисли за мен. Спомням си, че веднъж коментирахме случая, при който съпругата на Антонио Дейвис (бивш баскетболист от отбора на „Ню Йорк Никс” – бел. ред.) се сби с някакъв фен на трибуната, а той напусна игрището, за да й се притече на помощ, и след това го отстраниха от игра. Тогава попитах Тони: „Скъпи, ще дойдеш ли да ме спасиш, ако се сбия с някой фен?” А той отговори: „Не, оправяй се както можеш.” (Смее се.)
Ти не се ли засегна?
– Не, не, не. Пък и аз не съм някакво си момиче, което отива на мач на „Спърс” с идеята да разсейва Тони. Заедно сме вече от доста време и съм напълно наясно, че с феновете шега не бива. Те са там, защото обичат отбора и искат да видят как побеждава. Коя съм аз, че да се появявам и да преча на някое от момчетата на игрището?!
Успя ли да се сприятелиш с някоя от другите баскетболни съпруги?
– О, да. Момчетата от „Спърс” имат страхотни съпруги. Всички са много приятелски настроени. Мъжете ни се подкрепят каквото и да става и ние гледаме да правим същото. Много се радвам, че е така. Късметлийка съм в това отношение.
С Тони мислите ли за деца?
– Да, от известно време се подготвяме за този момент. Може да се случи съвсем скоро.
Какво харесваш най-много у него?
– Той притежава невероятна страст към живота и това ми действа много вдъхновяващо. Отдава се докрай на всичко, което прави, и гледа на любовта и на брака по много чист начин. Тони е човекът, с когото искам да бъда повече от всеки друг на света. С него сме не само съпрузи и любовници, ние сме най-добри приятели. Уважаваме се, вярваме си и се забавляваме страхотно. Искаме да останем заедно завинаги.

Няма коментари: