петък, 17 септември 2010 г.

МАДОНА

 Любопитно
  • Мадона все още няма своя звезда на Алеята на славата в Холивуд.
  • Била е номинирана общо за 18 награди Грами, но е спечелила само 5 от тях.
  • Получила е $5 млн. от Pepsi за реклама, която така и не е излъчена.
  • Когато голямата и дъщеря Лурдес навършва 8 години, Мадона є подарява кредитна карта с $10 000, „за да се научи на финансова отговорност”.
  • Идолите в киното са Марлене Дитрих, Мерилин Монро, Бет Дейвис и Рита Хейуърт.
  • Сред най-добрите є приятелки са Гуинет Полтроу и Бьорк.
  • Певицата страда от бронтофобия – страх от гръмотевици.
  • Настоява в хотелските стаи по време на турне да има изстудена бутилка водка. Не за пиене обаче, а за да пръска с алкохола сценичните си тоалети – така се унищожавали микроорганизмите от зоните на потене.
 Словесни шедьоври
  • „Искам да съм едновременно като Ганди, Мартин Лутър Кинг и Джон Ленън, но да остана жива.”
  • „Обожавам конете. Убедена съм, че в предния си живот съм била един от рицарите на крал Хенри VIII и съм препускала през горите.”
  • „Често ме питат дали съм изпитвала страх от някого. Да, смело мога да кажа, че се ужасявах от срещите си с майката на бившия ми вече съпруг.”
  • „Най-голямата ми слабост е несигурността ми. По 24 часа в денонощието съм обзета от нея.”
  • „Няма да се успокоя, докато не стана толкова известна, колкото е Бог.”
  • „Да, вярно е, че съм амбициозна. Но ако не бях толкова талантлива, колкото съм и амбициозна, щях да съм просто едно чудовище!”
  • „Това, че съм се събличала пред публиката, не означава, че съм разголвала и душата си!”
  • „Всички си мислят, че съм луда нимфоманка, непрекъснато жадна за секс, докато истината е, че предпочитам да съм сама в леглото с книга в ръка.”
     
   
***    
     
Мадона:
В действителност съм срамежлива!
Пред списание Bang Кралицата на поп музиката споделя тайните на младежкия си вид и разкрива как се жонглира между успешна кариера в шоубизнеса и ролята на родител
Наближаваш 51, а по нищо не личи, че възнамеряваш да намалиш темпото.
– Нямам никакво намерение да се предам на възрастта. Защо да го правя? За да изляза от релсите и да се превърна в дебела домакиня? Няма да стане! Чувствам се в по-добра форма от всякога. Имам успешна кариера, деца, за които да се грижа, и каузи, за които да се боря. Енергията ми е толкова голяма, че мога да нося още толкова.
Каква е тайната на безупречния ти външен вид?
– Искам да е ясно, че не съм срещу пластичната хирургия. Против съм говоренето за нея през цялото време. В един съвършен свят щях да тренирам по 3 часа на ден, но това може да се случи само ако нямам нищо друго за вършене. Спортът за мен е жизненоважен. Изглеждам добре, защото спазвам определен режим на хранене, съчетан с редовна гимнастика. Вманиачена съм на тема кислородни ензимни маски и се пазя от слънцето. Не пия много алкохол, а наркотиците са напълно изключени от живота ми.
Каква е ролята на секса за свежия вид?
– По-важно според мен е това една жена да се чувства обичана. За съжаление това невинаги се случва.
Твърде много се изписа за провала на брака ти с Гай Ричи. Каква е истинската причина за развода ви?
– Това вече е минал епизод в живота ми. Не можем ли да говорим за нещо друго? Мисля, че и хората вече са отегчени. Виктория и Дейвид Бекъм са много по-интересна двойка за обсъждане. Или пък Камила и Чарлз.
Неведнъж си казвала, че имаш нужда от някой до себе си, който е също толкова силен характер като теб...
– Да, Гай е точно такъв, но както знаете, два остри камъка трудно мелят. Въпреки всичко съм щастлива, че в негово лице имам прекрасен приятел.
Най-големият мит за теб е...
– ...че съм надменна и студена. В действителност аз съм доста срамежлива, но другите често тълкуват стеснителността като арогантност.
Казват, че си вманиачена на тема контрол. Това ли е трикът, обясняващ  суперуспешната ти кариера?
– Не става дума за номера. Просто без дисциплина не може да се успее в жестокия свят на шоубизнеса. Моите приятели постоянно ми повтарят, че трябва да се отпусна и да живея по-спокойно, но аз не мога. Този мой начин на живот е продиктуван от детството ми. Вече съм се преборила с много демони, но най-големият е свързан със смъртта на майка ми, която си отиде прекалено рано. Тогава почувствах, че съм слаба и нищо не зависи от мен. Някъде по това време се появи нуждата ми за дисциплина и самоконтрол. Все още има с какво да се боря. Още се по-
бърквам при мисълта, че мога да остана сама.
И децата ти ли са като теб?
– С Лурдес много си приличаме. В момента тя е в пубертета и това е най-голямото предизвикателство, с което ми се налага да се справям. Лурдес е много по-голяма бунтарка от мен на нейните години. Много по-луда глава е. Тя е мъжко момиче и в момента е на фаза готик. Непрекъснато рисува със спрейове по дънките си и критикува облеклото на другите. На никого не прощава! (Смее се.)
А Роко?
– Той е същинско копие на баща си. Много буден, страшно забавен и интуитивен. Брат му Дейвид пък е едно кълбо от енергия! Винаги е готов за лудории.
А как се вписва Мърси в семейството ви?
– Тя нямаше никакъв проблем с адаптацията. Имам много приятелки с малки деца и Мърси не може да се оплаче от липса на компания. Освен това много бързо намери общ език с двамата си братя и сестра си.
Как успяваш да съчетаваш отговорностите си на родител с ангажиментите си?
– Това е страшно трудно! Отдам ли вниманието си на едното, другото страда. Опитвам се постоянно да поддържам баланса. Ако не съм прекарала достатъч-но време с децата си през деня, то на другия те са моят приоритет. Понякога се чувствам разкъсана на парчета. Случвало се е в един и същи ден Лурдес да има урок по балет, а Роко – родителска среща! Никак не е лесно да си майка.
Децата ти как приемат разкрепостеното ти поведение от клиповете?
– За тях аз съм просто „мама”. Макар че Лурдес имаше забележки към мен, когато беше по-малка. Един ден се върна от училище и ме застреля с думите: „Знаеш ли, че всички те мислят за обратна?” Това беше малко след целувката ми с Бритни Спиърс (по време на филмовите награди на MTV през 2003 – бел. ред.). Наложи се да є обяснявам, че това е шоу и че аз съм голямата звезда, а Бритни – малката. И чрез целувката съм є преляла звездни сили. Получи се истинска приказка. (Смее се.) Кой от съвременните музиканти спира вниманието ти?
Мисля, че Ейми Уайнхаус е невероятен талант! Тя има своите демони, но вярвам, че ще ги пребори, защото е млада. Искрено се надявам, че ще успее!
Кое е най-голямото предизвикателство пред теб оттук нататък?
– Много ще се радвам, ако успя да преодолея егото си. Как ще разбера дали съм го постигнала? Когато престане да ми пука какво говорят другите за мен!

Няма коментари: