петък, 17 септември 2010 г.

ПРЕОБРАЗЕНАТА ДЖЕНИФЪР ЛОПЕС




   
***    
     

След близо 2-годишен отпуск по майчинство тя се завърна на големия екран с ролята на Зоуи в романтичната комедия „План Б”. В момента подготвя 7-и албум, нов аромат и кой знае още какво
 
Да си го кажем направо – Дженифър Лопес никога не е блестяла с кой знае какви постижения в киното. Но за звезда от нейния вид не е и нужно. Защото тя има предостатъчно други неща, с които да блести. Изобщо не се смущава да признае, че още с влизането си в шоубизнеса преди близо 20 години се е постарала да се възползва максимално от всяка възможност, за да увеличи славата си.
Къде с по-голям, къде с по-малък успех Дженифър нагазва във всички сфери на шоубизнеса, превръщайки името си в нещо като търговска марка, популярна дори в най-затънтените кътчета на планетата. „Винаги съм знаела какво искам – откровеничи 41-годишната Лопес. – Когато започнах да се занимавам с актьорство и музика, най-голямото ми желание беше да покажа най-доброто, на което съм способна. И за известно време това беше основната ми движеща сила. Но в един момент почувствах, че не ми е достатъчно.”
Равносметката є до момента е впечатляваща – 30 роли във филмови и тв продукции, 6 студийни албума, продадени в повече от 25 млн. копия, 2 модни линии и 11 (!) аромата, продуцентска компания и кубински ресторант. И докато империята „Лопес” укрепва позициите си, нейната владетелка не оставя светските хроникьори и папараците да скучаят нито за миг. Любовният є живот може да накара дори най-находчивите сценаристи на сапунени опери да позеленеят от завист. Само за някакви си 5-6 години Дженифър успява да запише в биографията си 2 брака, всеки от които със световнонеизвестен хубавец, и 2 наситени със скандали и пикантерии връзки – първо с Пи Диди, после с Бен Афлек.
От днешна гледна точка всичко това звучи като история от предишен живот. Та кой можеше да предположи, че Дженифър доброволно ще замени дори за малко светлините на прожекторите с отговорностите си на съпруга и майка. Когато през юни 2004, само няколко месеца след раздялата си с Афлек, тя се омъжва за певеца Марк Антъни, никой не вярва, че двамата ще успеят да се изтърпят дълго. Но това не само че се случва, а на 22 февруари 2008 семейството им се увеличава с близнаците Еми и Макс.
За тях Лопес казва, че от суперзвезда са я превърнали в нормален човек. Доказателството е почти 2-годишният отпуск, който Дженифър си взе след раждането им, за да може да им се посвети изцяло. Краят му идва през есента на 2009, когато тя се завръща на снимачната площадка с ролята на Зоуи в романтичната комедия План Б . Сюжетът на филма, който вече се върти по родните екрани, не е кой знае колко далеч от собствения є живот. Още в първите минути героинята є се подлага на изкуствено осеменяване, забременява с близнаци и почти през цялото време разхожда огромен корем ( повече за филма – на стр. 16-17 ).
Веднага след края на снимките на План Б Дженифър започва работа по 7-я си албум. Той ще носи името „Love” и вероятно ще се появи на музикалния пазар в края на лятото. През есента пък се очаква да бъде готов 12-ят є аромат Love And Glamour.
„Не ми беше никак лесно да се откъсна от децата и да започна отново да работя – споделя Лопес. – Те вече са на възраст, в която разбират много добре какво се случва, и щом ме видят в елегантна рокля пред огледалото, започват да ме умоляват: „Не, мамо, не. Не отивай.” В такива моменти ми е много трудно, защото обичам близнаците повече от всичко на света. Но ще измисля как най-добре да съчетавам майчинството и кариерата си.”
В последното едва ли някой се съмнява. Дженифър може и да доказа, че е способна да излезе за известно време от машината за слава, но надали е склонна скоро да я загърби окончателно. Не и тя!
 Сухи факти
  • Родена е на 24 юли 1969 в Бронкс, Ню Йорк.
  • Второто є име е Лин.
  • Висока е 170 см.
  • Баща є Дейвид е компютърен специалист, а майка є Гуадалупе – учителка.
  • Има 2 сестри – Линда и Лесли.
  • Преди да се омъжи за Марк Антъни, има други 2 брака – със сервитьора Охани Ноа (от февруари 1997 до януари 1998) и с танцьора Крис Джъд (от септември 2001 до януари 2003).
  • Била е танцьорка в трупата на Джанет Джексън.
  • Макар че родителите є са пуерториканци, знае съвсем малко испански.
  • Не пие алкохол.
  • Собственик е на кубинския ресторант „Madre's” в Пасадена, Калифорния, и на продуцентска компания Nuyorican Productions.
  • Владее бойното изкуство Крав Мага.
  • Модните є линии носят имената J.Lo и Sweetface , а 11-те є аромата – Glow , Miami Glow , Still , Live , Love at First Glow , Live Luxe , Glow After Dark , Deseo , Deseo Forever , Sunkissed Glow и My Glow .
  • Двамата с Марк Антъни са съсобственици на отбора по американски футбол „Маями Долфинс” заедно с Глория и Емилио Естефан и сестрите Винъс и Серина Уилямс.
  • През март 2008 списание People плати $6 млн. за първите снимки на близнаците є Макс и Еми.

     
   
     
Дженифър: Целунах много жаби, докато открия принца
За филма „План Б” и за кариерата си, за майчинството и брака, за любовта и духовното израстване латинодивата разказва пред списанията RedBook и US Weekly, в. Mirror 
План Б е първият филм, в който участваш, откакто стана майка. Би ли го определила като завръщането ти в киното?
– Не гледам на филма точно по този начин. Просто известно време бях в отпуск по майчинство и в един момент ми се прииска отново да се снимам в киното. Това е.
Защо избра първата ти роля след раждането на близнаците да бъде точно на бременна жена?
– Откакто се занимавам с кино и музика, винаги са ме при-вличали проекти, които са отражение на нещата, които преживявам в личния си живот. Може би подсъзнателно изпитвам нужда да изразявам емоциите си именно по този начин.
Героинята ти Зоуи в План Б е доволна от живота си дори и без мъж до себе си. Ти би ли могла да бъдеш?
– Не понасям самотата. В това отношение със Зоуи сме коренно различни. Но завиждам на хората като нея. Хубаво е човек да умее да се радва на живота дори и когато е сам.
Щом твърдиш, че не понасяш самотата, сигурно никога не си помисляла да бъдеш самотна майка като Зоуи?
– Не съм. Това е много трудно. Изпитвам огромно уважение към самотните майки, независимо по какви причини са такива. Но аз не притежавам достатъчно кураж да отглеждам сама децата си. Не мисля, че бих могла да се справя.
Кое беше първото нещо, което си помисли, когато разбра, че очакваш близнаци?
– Дори не можех да повярвам, че съм бременна, какво остава пък с близнаци. Признавам, че първоначалната ми реакция беше доста странна – започнах да се кикотя. Но Марк, о, Марк... Той се разплака. Беше толкова развълнуван и красив. Чувствахме се невероятно щастливи.
Как успя да се върнеш във форма толкова бързо след раждането?
– Не беше никак бързо.( Смее се. ) Някои жени направо се вманиачават в това да отслабнат колкото е възможно по-скоро след раждането, но не и аз. Чувствах се благословена с моите бебета. Известно време коремът ми висеше много смешно, а аз го показвах на Марк и казвах: „Виж, миличък. Не е ли шантаво?” Просто не ми пукаше. Но в един момент почувствах, че искам да си върна предишната фигура и съм много горда, че успях да го постигна. Признавам, че беше доста трудно. Нужни бяха не само много тренировки, но и строги диети, на каквито преди това не се бях подлагала.
Разкажи малко за близнаците.
– Те са толкова доволни и щастливи! Промениха напълно живота ми. Просто преливам от любов към тях и това е невероятно усещане. Иска ми се да бях станала майка по-рано, но знам, че за всяко нещо си има причина. Наслаждавам се на всеки миг с децата. Единственото ми притеснение е дали успявам да направя така, че да се чувстват еднакво обичани. Ако целуна едното, веднага целувам и другото. Когато им давам по парче шоколад, винаги внимавам да са с еднакъв размер. Тези неща са много важни за мен.
Вероятно не ти остава много време за теб самата.
– Така е. Всеки път, когато се опитам да поплувам в басейна или да взема дълга вана, децата ме намират, свалят си дрехите и настояват да влязат при мен. Не ме оставят и една минута на спокойствие. Вече забравих какво е да се къпя сама. Когато се опитам да ги изгоня от банята, ми казват: „Няма начин.” ( Смее се. )
Има ли нещо, с което майчинството те изненада?
– Изненада ме чувството за вина, което изпитвам, когато не съм близо до децата. Никой не ме беше подготвил за това.
Чия музика предпочитат близнаците – твоята или на Марк?
– Не съм съвсем сигурна, но знам, че разпознават песните ни. Неотдавна по време на закуска Марк пусна новия си албум. Започнах да си пея тихичко едно от парчетата, а дъщеря ми извика: „Не! Това не е твоята песен. Това е песента на татко.” Беше толкова сладка!
Като говорим за музика, защо реши да наречеш предстоящия си албум „Love” („Любов”)?
– Защото любовта е нещо, което не престава да ме очарова, изненадва и обърква. Мисля, че винаги ще бъде така.
А как разбра, че Марк е мъжът за теб?
– ( Усмихва се. ) Целунах много жаби и накрая намерих принца. Да си влюбен в някого, далеч не означава да усещаш, че си открил в негово лице сродната си душа. Можеш да обичаш много пъти през живота си, но е изключително трудно да намериш някого, заради когото да поискаш да бъдеш по-добър човек. Марк ме накара да пожелая това. Заради него искам да бъда по-добра във всичко – в майчинството, в брака, в приятелството, в музиката, в актьорството.
Това ли е тайната на щастливия брак?
– Не аз съм човекът, който трябва да дава брачни съвети. Но мисля, че има няколко основни неща, без които нито един брак не може да просъществува дълго. На първо място е любовта, на второ – взаимното уважение, а на трето – поддържането на огъня, ако мога да се изразя така. Бракът не може да се крепи на времето, прекарано заедно. За него трябва да се работи, както за всичко друго.
Планираш ли да имаш други деца?
– Преди време една гадателка ми каза, че ще имам още едно момче.
Майчинството промени ли начина, по който се отнасяш към кариерата си?
– Абсолютно. Чувствам, че израстването ми като човек ще ми помогне да бъда по-добър артист. Но като цяло все още съм същото момиче от Бронкс, което имаше големи мечти.
Как искаш да те запомнят?
– Като символ на това, че човек може да постигне всичко, което иска. Животът ни е даден, за да го погълнем целия. Просто трябва да пожелаем да го направим

Няма коментари: