петък, 17 септември 2010 г.

КРИСТИНА АГИЛЕРА СТАРАТА ПЕСЕН НА НОВ ГЛАС


Не само в буквален смисъл, но и в имиджов. Бързо разбрала, че образът на примерна съпруга и майка не работи в нейна полза, 29-годишната певица извади 4-и студиен албум на име „Bionic”, за чиято рекламна кампания специално се постара да е най-скандалната й до момента
 Войната между първите дами на поп музиката винаги е била безмилостно жестока, но след появата на Лейди ГаГа придоби ефекта на ядрена. Поради причини, необясними за непосветените в жанра, сюрреалистичната визия на 24-годишната певица є помогна да отбележи невероятни продажби за отрицателно време и накара всички да се съобразяват с нея. Включително и поп ветеранката Кристина Агилера с нейните 4 награди Грами, 43 млн. продадени албу ма, 4-октавов диапазон и постижението да бъде единствената певица под 30, включена в списъка на списание Rolling Stone със 100-те най-велики изпълнители на всички времена.
Когато през лятото на 2006 излезе 3-ят є студиен албум „Back to Basics”, Кристина беше прясно омъжена за музикалния продуцент Джордан Братман и понесена на крилете на любовта, беше заложила на парчетата със соул и джаз звучене и благоприличен ретро имидж ала Джийн Харлоу. Нито следа от оскъдните латексови костюми, камо ли пък от сексуалните провокации в стил Dirty , небез-известния є видеоклип, определян от самата Агилера като „постапокалиптична оргия”. Раждането на сина є Макс през януари 2008 още повече увеличи усилията є да се представи като пораснала и помъдряла – издаде „best of” компилация и доста време отсъстваше от сцената, радвайки се на домашния уют.
С новия си албум „Bionic” обаче 29-годишната Кристина захвърли благоприличието и се върна към онова, което умее най-добре след пеенето – да се разсъблича. Видеоклипът є Not Myself Tonight не е толкова провокативен, колкото Dirty , но е в същата категория. Същото важи и за еротичната є фотосесия за немското издание на списание GQ, заснета като част от рек-
ламната кампания на „Bionic”. И колкото и ожесточено Агилера да отрича твърденията, че имитира Лейди ГаГа, новият є роботски имидж просто сам ги предизвиква.
„Аз не съм само певица, а артист, който държи да има интересна визия – опита се да се защити Кристина. – Откакто родих, се чувствам по-секси отвсякога и имам нужда да изразявам това. Отворена съм към експерименти в тази посока.”
Един от тези експерименти е дебютната є роля в киното в мюзикъла Бурлеска , чиято премиера ще е в края на ноември. В него Агилера си партнира с цяло съзвездие, съставено от Шер, Стенли Тучи, Кристен Бел и Питър Галахър и както подсказва заглавието, отново ще я видим порядъчно разголена.
При всичките є сценични провокации през годините обаче няма как да не є отдадем заслуженото, задето някак успя да остане встрани от всякакви пиянски и наркомански изпълнения, безразборни връзки и грозни схватки с папараците. Казва, че това, което я е предпазило да се подхлъзне в грешната посока, е фактът, че винаги е искала да бъде най-добрата.
„Това желание ме тласка напред, откакто се помня – признава певицата. – Никога не съм доволна от постигнатото. Винаги искам още и още. Гордея се, че успях да стигна толкова далеч в музикалния бизнес. Но това не ми е достатъчно. И не мисля, че някога ще дойде моментът, в който ще поискам да изляза от играта.”
Да му мисли Лейди ГаГа. Вярно е, че за момента води по точки, но пък Кристина може да пее.
 Още инфо
  • Родена е на 18 декември 1980 в Ню Йорк.
  • Второто є име е Мария.
  • Като малка е живяла 3 години в Япония.
  • Във вените є тече германска, ирландска, еквадорска, уелска и холандска кръв.
  • Висока е 156 см.
  • Има по-малка сестра Рейчъл и по-малък полубрат Майкъл.
  • Католичка е.
  • Преди да срещне Джордан Братман, имаше 2-годишна връзка с танцьора от своята трупа Хорхе Сантос. Песните є Infatuation и Loving Me 4 Me са посветени на него.
  • Заснемането на видеоклипа є Dirty е струвало близо $5 млн.
  • Страхува се от тъмното.
  • Има 4 татуировки.
  • Музикалните є идоли са Били Холидей, Ета Джеймс, Уитни Хюстън и Марая Кери.
  • През септември 2007 прочутият фотограф Дейвид Лашапел признава в интервю, че я е зачеркнал завинаги от списъка си със звездни клиенти, защото с нея се работи прекалено трудно.
  • Любимите є цветове са тюркоазеното и пурпурното.
  • Заради претоварения си график отказва предложението да се превъплъти в образа на
    модната журналистка Стефани в мюзикъла на Роб Маршал Девет . Ролята отива при Кейт Хъдсън
     
   
     
Кристина: Падам си по жени, но не мога без мъж
За новия си албум и дебюта си в киното, за голотата и отношението си към Лейди ГаГа, за майчинството и съпруга си певицата разказва пред в. Daily Telegraph, списанията Out и Latina и popeater.com
Албумът ти „Bionic” се появи 4 години след предишния „Back to Basics”. Защо направи толкова дълга пауза?
– Мисля, че всеки артист трябва да си дава почивка от време на време, защото това подпомага творческия процес. Аз винаги го правя след излизането на нов албум, за да събера мислите си, да потърся
вдъхновение за следващите си проекти и просто да си поживея спокойно. Това между „Back to Basics” и „Bionic” дори не беше истинска почивка, защото станах майка и се снимах в първия си филм. Но от друга страна, раждането на сина ми помогна за раждането на новия албум. Майчинството напълно промени начина, по който гледам на живота. Вместо да се обръщам към миналото, започнах да гледам към бъдещето и именно това повлия най-силно на звученето на „Bionic”.
Как би определила албума с няколко думи?
– Мога да го определя само с една дума – „забавен”. Мисля, че е по-веселяшки дори от първия ми албум. А се получи та-
къв, защото се чувствам пораснала и в мир със себе си и вече не се страхувам да се забавлявам така, както ми харесва. Много се гордея с албума. Той е отражение на начина, по който се чувствам от известно време насам.
Покрай видеоклипа към първия сингъл от „Bionic” Not Myself Tonight се появиха твърдения, че копираш стила на Лейди ГаГа...
– Дори не си струва да си хабя думите да коментирам това. Аз съм в музикалния бизнес от десетилетие и постигнатото от мен говори само за себе си. Това не е първият път, в който ме поставят в измислен конфликт с друга певица. Нямам абсолютно нищо против ГаГа. Ценя всяка жена, която е достатъчно смела да действа против правилата. ГаГа заслужава успеха си, защото работи много и има ясна цел. Уважавам това. За всяка от нас има място на сцената.
В същото парче Not Myself Tonight пееш следното: „Целувам всички момичета и момчета, някой да повика лекар, защото си изгубих ума.” И тази ли част от албума е отражение на начина, по който се чувстваш в момента?
– ( Смее се. ) Е, в живота не целувам когото ми падне, но мъжът ми знае, че се случва да си падна по някое момиче. Забавно е да си открит и да флиртуваш. Определено обичам жените, но не мисля, че някога бих могла да започна лесбо връзка, защото ще се получи голямо натрупване на... Как се нарича? Мъжете имат тестостерон, а жените... Естроген! Да, ще се събере много естроген на едно място, а не мисля, че бих могла да се справя с това особено в „онова време от месеца”. А и, честно казано, не мога да живея без мъж.
С какво те спечели съпругът ти Джордан?
– Джорди е моят спокоен пристан, когато всички около мен ме подлудяват. Той винаги може да ме успокои и да ме накара да се засмея. Това беше причината да започна да се влюбвам в него. Винаги е бил най-големият ми фен и поддръжник. Умее да ме измъква и от най-тъмната дупка. Страхотен мъж е. Късметлийка съм, че го имам до себе си.
Успявате ли да поддържате искрата помежду си след раждането на сина ви?
– Разбира се. Детето е на първо място за нас, но това не пречи от време на време да искаме да останем насаме. В такива случаи излизаме на вечеря и изпиваме по няколко питиета, а когато се приберем вкъщи,
пускаме приглушена светлина в спалнята и... Няма да издам нищо повече! ( Смее се. )
Как те промени майчинството?
– Направи ме много по-зряла. Но все още ми е трудно да намеря баланса между майчинството и кариерата. Искам лицето ми да е последното нещо, което синът ми вижда вечер, преди да заспи и първото, което вижда, след като се събуди сутрин. Това определено е предизвикателство, защото музиката ми също изисква много време. Но не бих променила нищо в живота си.
Как мислиш, че синът ти ще възприеме голотата ти по клипове и фотосесии след време?
– Ще се погрижа синът ми да се научи да цени женското тяло и да разбира, че голотата може да бъде израз на това, че когато човек се чувства добре в кожата си, е свободен да го демонстрира както му харесва. Той ще знае, че мама се разсъблича заради работата си. И че това не є пречи вечер да му чете приказки за лека нощ, в които се разказва за динозаври или калинки.
А на колко години трябва да стане Макс, за да му позволиш да гледа скандалния ти клип Dirrty ?
– Ами... Сега е почти на 2 и половина, така че няма да е скоро. Но когато стане на подходяща възраст да гледа клипа, ще ми е интересно да чуя мнението му. А после ще му обясня причините, поради които съм се съгласила видеото да изглежда точно по този начин. Няма от какво да се срамувам.
Планираш ли да имаш още деца?
– О, да, абсолютно. Майчинството ми се отдава много естествено.
Предстои да разберем дали и актьорството ти се отдава естествено. Допадна ли ти работата по филма Бурлеска ?
– Беше чудесно! Много се забавлявах.
Верни ли са слуховете, че е имало напрежение между теб и Шер на снимачната площадка?
– Много се смях, когато чух това, защото двете с Шер веднага се сприятелихме. Покрай нея за пореден път се убедих, че хората, които са в шоубизнеса от много години, са най-готините, защото няма какво да доказват. Шер е изключително силна жена и станахме толкова близки, че тя ми даваше съвети не само за работата, но и за личния живот.
Тя ли е звездата във филма?
– Не, в този филм аз съм по-голяма звезда от нея. ( Смее се. )
 Принципи
  • Нямам намерение да се променям заради когото и да било.
  • Винаги държа главата си гордо вдигната и полюшвам бедра, докато вървя.
  • Начинът, по който се обличам, се определя от това, че не се чувствам комфортно в дрехи, които покриват цялото ми тяло.
  • Имам пълното право да демонстрирам сексуалността си, защото съм силна и независима жена.
  • Каквото и да правя, си е моя работа. В задълженията ми не влиза възпитаването на американците.
  • Притежавам ум и сърце. И няма да допусна тялото ми да отвлича вниманието на хората от този факт.

Няма коментари: