сряда, 22 септември 2010 г.

Целта на "Ара мюзик" беше да стана проститутка!

Целта на "Ара мюзик" беше да стана проститутка!Фолк певицата Габриела реши да сподели с всички фенове на поп-фолка истината за продуцентите си от "Ара мюзик". Целият Ад започва малко преди концерта на "Фен ТВ", по случай 5-ия рожден ден на медията.
    "Когато подписахме договора с Ара мюзик внесох във фирмата сумата от 30 000 лева, която и до ден днешен не е използвана за нито една моя песен или клип. За въпросния концерт фирмата, която ми е спонсор, даде 2000лв. на „Ара мюзик”. За тези пари не получиха нито документ, нито изпълниха исканията им, а именно лицето ми да бъде на медийния плакат, оповестяващ концерта. Целта на "Ара мюзик" обаче беше да стана проститутка! В деня на концерта ме викнаха в 12:00ч. в зала Универсиада на репетиция. Когато отидох, още не бяха започнали да строят сцената и 2 часа стоях отвън да чакам да се приготвят. Когато най-после станаха готови, аз вече трябваше да сядам да ме гримират. В 15:30ч. бях готова да репетирам, но тогава започна истинският Ад. Концертът трябваше да започне в 19.30ч. Гледах графика кой кога излиза и с учудване видях, че единствено аз от 40 изпълнители ще пея една песен, на всички останали им бяха наели стилисти, докато аз бях забита в един ъгъл сам-сама. Тук е моментът да благодаря от цялото си сърце на Кали защото, когато започнах да се обличам, тя видя, че не мога да си нахлузя сама бюстието и да го вържа отзад, и помоли жената, която беше с нея, да ми помогне. И така, след 5 часа, с тежък сценичен грим, с подкрепата и уважението единствено на Кали, Пепа и моя приятел по телефона, за което им благодаря от сърце, дойде време да изляза. Стоях до сцената и чаках. По едно време тръгва моята песен, а аз дори нямам микрофон в ръцете си. Набутаха ми някакъв микрофон, който беше изключен. Представяте ли си какъв ад е това и каква излагация за мен? Причерня ми, започнаха да ми пищят ушите. Казах си, че просто трябва да издържа 3 минути. Видях продуцента ми Виктор Касъмов с уокитокито си до сцената за миг, но когато тръгнах да слизам, той изчезна. Тогава припаднах. Съвзех се и източах разплакана. До този момент мислех, че съм много силен човек, но явно психиката ми не можа да издържи на всичкото това мачкане. Никoй не ми се обади няколко дни, аз отидох във фирмата, защото трябваше да обсъдим идеята за клип на третата песен. Виктор Касъмов ме засече в коридора на фирмата и се скри. Влязох при Кремена, която няма никакво музикално образования, за да я попитам какво правим. Тя звънна на Виктор и думите му бяха "Докато не донесе 5 000лв., няма да говорим за клип и тръшна телефона. Така моята работа с Ара приключи! Вече нямам сълзи да плача. "Ара мюзик" съсипаха живота ми!". Съвсем скоро обаче Габриела ще се срещне в съда със своите продуценти за прекратяване на договора. Тя е категорична, че ще се справи блестящо със своята кариера и без тях. Ще видим.

Няма коментари: