събота, 18 септември 2010 г.

Десислава: Не знаех, че ще съдя Скат

Десислава: Не знаех, че ще съдя Скат

Наскоро в медиите се зашумя, че певицата Десислава мисли да съди телевизия "Скат" за излъчен репортаж от преди месец. "Доживяхме да видим чалга пачаври на фестивал за класическа музика" - с това изречение започва репортажът за Деси, явно разкриващ негативното отношение на "Скат". Репортажът бе по повод участието на Десислава на закриването на Бургаските празници на 19-ти август, когато талантливата певица пя с Бургаска филхармония арии на Гершуин и Андрю Лойд Уебър.

От профила си във facebook DesiSlava (official) Деси видяла тиражирането на информация, че иска да съди бургаската телевизия и побърза да отговори: "Никога не съм казвала, че ще съдя "Скат". Дори не съм гледала репортажа. Аз бях поканена да пея първо с Русенската филхармония, след това - с Бургаската. Големият наш диригент Йордан Дафов ме похвали и според него трябва да продължа да пея класика. За мен е важно признанието на подобен род хора, а не на неуспяли злобари" - каза Десислава.

Няма коментари: