събота, 18 септември 2010 г.

Слави дава име на триото Галена, Емилия и Малина

Слави дава име на триото Галена, Емилия и Малина

Слави Трифонов, Галена, Емилия и Малина


Малина нагорещи атмосферата в "Шоуто на Слави" с Live на "Ситуация" и кръшни танци.

Фолк звездата бе решена в спортно елегантен стил - ефектен панталон, боти в същия стил и тишърт с флаг и надпис "RUSSIA". По време на шоуто се разбра, че има закачка: "Защото съм от агентурата на Бай Шиле - "В Русия съм, в Русия съм..." - обясни с усмивка певицата, защо точно с фланелка на Русия се явява.

"Никога не съм спирала да се занимавам с песни, просто имах нужда да си направя една пауза и да преценя как да продължа. И реших - само напред" - обясни Малина пред Слави Трифонов.

"С бижутата всичко е наред. Това е едно допълнително занимание. Харесва ми" - каза тя по повод на бизнеса ú с бижута. От години певицата има сертификат за футболен мениджър. "Всичко е наред с футболното мениджърство. Едната от двете лицензирани жени у нас съм аз" - каза Малина.

Последва кратък урок по танци. В ролята на ученик влезе китаристът Иван. "За да танцуваш, трябва да ти е вродено. Ти танцуваш уникално" - похвали Слави гостенката си.

"Искам да обявя, че правя едно трио с Емилия и Галена и има един проблем - няма име. Искам ти да ни помогнеш" - сюрпризира Малина шоумена.

"МЕГ" - обяви Слави съвсем импулсивно, като имаше предвид инициалите на трите певици - Малина, Емилия и Галена. После бързо отсече: "Не върви! Съкращение и абревиатура няма как да стане! Сега са модерни тези имена от акциите. Модерни са и тези... "Пусикет Долс"... Нашите ще са "Пусикет фолк". Ще помисля, но не мога веднага да се сетя" - каза Трифонов и обеща, че ще стане кръстник на новосформираното женско трио.

Малина
зарадва феновете с новината, че песента на триото вече е готова. Композицията е на Цветан Спасов, съобщи още тя.
Любопитно е да разберем според вас какво име ще бъде подходящо за дамското трио. Нищо чудно добрите идеи на читателите на Signal.bg да бъдат взети под внимание. Може да развихрите фантазията си.

Няма коментари: