вторник, 5 октомври 2010 г.

Андреа Баника: За България знам, че слушате поп фолк и имате певица Андреа

Андреа Баника: За България знам, че слушате поп фолк и имате певица Андреа 05 октомври 2010
Песните й с месеци не слизат от върховете на музикалните класации, а музиката й звучи буквално навсякъде. След концерти и участия в Европа, Африка и Съединените щати, румънската денс сензация Андреа Баника е в България за 8 поредни концерта. 
Биографията на Андреа звучи като приказката за Пепеляшка - израснала в малко градче на брега на Черно море, тя рано губи и двамата си родители, пише btv.bg. Музиката е тази, която превръща бедното момиче в един от най-богатите и успешни румънски изпълнители.
"Когато бях малка обичах да се катеря по дърветата, да играя с момчетата. Никога не съм си играла с кукли. Родителите ми не бяха богати, но аз съм им благодарна, защото когато се обърна назад, виждам път, извървян заради личния ми стремеж към сцената, към музиката", каза Андреа.


"Имам много енергия. Не знам от къде идва - може би от постоянните концерти. Напоследък нямам никакво време - миналата нощ, например, съм спала само 4 часа! Имах концерт в Румъния и след това направо скочих в самолета", сподели певицата.
Андреа обясни, че в момента в Румъния клубната музика е абсолютен хит. "Знам, че тук се слуша предимно ...поп фолк. Знам, че имате певица, която се казва също като мен - Андреа! Но не познавам никой друг", каза ръмънката.

Андреа явно се зарежда от това, което прави: "Музиката е химия. Благодарна съм, че хората ме харесват, но нямам таен ключ за сърцата им. Спокойно мога да кажа: Моята музика - това съм аз! Без грим и без преструвка!"


Освен по върховете на музикалните класации, Андреа Баника все по-често попада и в обективите на папараците. След серия скандали около семейството и близките й, една еротична фотосесия буквално я абонира за кориците на жълтите издания в Румъния.

"Притеснява ме това, че много лъжат! Измислят какви ли не глупави истории, а аз съм обикновен човек", смята Андреа.


След Велико Търново, Адреа Баника ще пее в Русе, Варна, Бургас, Стара Загора, Пловдив и Благоевград. На 11 октомври тя ще зарадва и почитателите си в София.

"Надявам се тук да намеря нови приятели. Ще дам всичко от себе си, за да спечеля сърцата на българската публика!", обеща изпълнителката.

Няма коментари: