понеделник, 15 ноември 2010 г.

Може ли да има приятелства между звездите?

Може ли да има приятелства между звездите и дали са дълготрайни? Разпитахме няколко приятелски двойки, в които всичко се споделя: любовни мъки, разочарования и радости ...дори и в полунощ.

Предлагаме ви част от съвместното интервю на фолкпевиците Галена и Емилия, а в новия ноемврийския брой на Максимум, който е на пазара от 29 ноември, ще прочетете още и откровенията на Елена Петрова и Димитър Рачков, новата тв-звезда Валя Войкова в комплект с актрисата Нона Йотова и „сродните души“ Диляна Попова и Яна Грудева, които може и да се карат, но ще си останат вечно първи приятелки.


 Емилия и Галена:
Емилия и Галена:
“За нас са важни жестовете“

Кирил Чалъков, грим
Жоро Петков за The Snakes, коса

Опитвал ли се е някой да ви раздели и как устояхте на интригата?

Емилия: Очакваме такова нещо. Някой да каже, че съм казала нещо против нея или обратното.
Галена: Но аз винаги мога да й звънна и да я питам: “Еми, така ли е?“ Защото на мен всеки ден ми предават какви ли не слухове, че ако взема да обръщам внимание на всичко, трябва да съм скарана с целия свят.

Какво най-много харесвате в приятелката си и какво най-много ви дразни?
Г.: Не мога да кажа какво ме дразни в Емилия, но това, което може би дразни другите, е, че е много откровена. Ако съм неподходящо облечена или нещо не ми стои добре, тя никога няма да ми каже: Страхотна си, а после да се обърне на другата страна и да каже: Тази на какво се е направила... Аз ценя много тази нейна откровеност, защото напоследък рядко се среща. И въпреки че попфолкът ни е озлобил, в нея няма злоба, отворена е за разговори, готова за съвети, забавлява се.
Е.: Аз обичам в Галена това, че е импулсивна и емоционална. Голяма купонджийка е, а аз харесвам хора, които знаят как да се забавляват. Много искрена и чиста е като човек.

Завиждате ли си за нещо?

Е.: Завиждам й, защото в момента има повече хитове от мен. И защото изпя любимата ми песен „Тихо ме пази“ (смях). Ето, завиждам ти, ще те убия (смях)! Сериозно - това ми е любимата песен. В момента, в който Галка ми я пусна, аз й казах, че много ми харесва, и дори я помолих, още преди да беше излязла, да ми я даде, за да я слушам в колата.
Г.: Аз пък й завиждам, че можа да изпее „Мъртви души“ - аз прецених, че не ми подхожда и й я дадох. Просто, когато чух песента, си помислих за Емилия. Със завист доникъде не се стига.

Кой е най-впечатляващият подарък, който едната е правила на другата?
Г.: Май не сме си правили подаръци. Емилия е носила подаръци на малкия, а това е радост и за майката. За нас са важни жестовете и доброто отношение.
Е.: Абе, сега по-важни са децата. Ние сме жени, които си имат всичко.

Какво мислите за мъжа на приятелката си?

(смях)
Г.: За мен е важно тя да се чувства добре със собствения си мъж. Не познавам съвсем отблизо Коко Динев, но аз съм с добри впечатления от него въпреки имиджа му,  който не мисля, че е много правилно изграден. Просто медиите се чудят как да си напълнят страниците и се бъркат в личния живот на хората.
Е.: Аз пък познавам Галин. Виждала съм се с него по празници..
Г.: Да не забравяме, че Емилия все пак му е любимата певица... (смях)
Е.: Били сме заедно много пъти. Ами - един галантен мъж, който може да се отнесе с една жена като с дама и тя наистина да се чувства такава. Галин има прекрасно отношение към всички колеги.

Случвало ли ви се е да издадете тайна, казана само на вас?
Г.: Емилия, да, един път. Но съм й го простила.
Е.: За каквоо...?!
Г.: Не беше кой знае колко съществено. Лично е, но в случая така е трябвало да постъпи.
Е.:  Смятам, че доколко можеш да разчиташ на един човек, се познава по това, може ли да пази тайна. И винаги съм се старала кой каквото и да ми каже да го запазя за себе си.
Г.: Аз като малка винаги съм била „порта“, но с течение на времето, когато човек започва да се изгражда като личност, да пазиш тайните е първото, на което трябва да се научиш. За да печелиш хората около себе си.

Как си представяте приятелството си след 30 години?

Г.: Ще ходим по сватби и кръщенета. Ще викам Ема да ми пее (смях).
Е.: Аз искам да сме жени, които са получили нещата, за които са мечтали, и са съумели да ги запазят. Да сме живи и здрави, да си изгледаме децата...
Г.: Да продължаваме да се срещаме и да си говорим за тези години, които са сега...
Е.: Представяш ли си? След 10 години да се срещнем, за да дадем пак едно такова интервю..
Г.: Лелее, колко ще сме стари...  като Лепа Брена и Весна. (смях)

Няма коментари: