събота, 11 септември 2010 г.

Азис: Видях Исус Христос!

Костинбродският славей Азис казва, че преди години е видял Исус Христос – това съобщава в новия си брой в. „Уикенд“. Певецът тогава бил на 18 години и една вечер в двора на дома си забелязал мъж с бели дрехи. Той веднага разбрал, че това е Божият син и дълго време стоял „закован“ на прага на къщата си.
„Беше облечен с бели дрехи и ръсеше нещо, което приличаше на юфка, по земята. Бях доста изненадан, но не можех да мръдна от мястото си, защото бях зашеметен. След това споделих всичко с баба ми, която ми разказа доста интересни неща“, са думите на ексцентричния фолк изпълнител.
Не е публична тайна, че любимата баба на Азис – Станка, е известна врачка в Костинброд. Тя обяснила на своя внук, че наистина му се е явил самият Исус Христос, но не разсипвал юфка, а манна небесна.
„Каза, че е благословил къщата ни. Аз вярвам, че е така, защото успях да развия таланта си и днес хората не виждат Васко Циганина, а твореца Азис, който има успешна кариера. Често се моля, защото знам, че Онзи горе ме чува и винаги ми помага в тежки моменти“, споделя певецът.

Няма коментари: