четвъртък, 19 август 2010 г.

Топ 10 убеждения на мъжа, който има успех с жените

Това са убежденията на мъжа, който е успешен с жените.

Тези убеждения ще ти помогнат повече, отколкото много други неща в живота ти. И никакви техники и тактики не могат да заменят това да имаш правилната вътрешна нагласа по отношение на жените. Позитивните убеждения са сърцевината на успеха в живота, в комуникацията с хората и разбира се с жените. Чети ги и си ги повтаряй по 10 пъти на ден - нека те станат твоята библия. След време ще видиш и усетиш, че те са вече част от теб. Тогава ще се почувстваш свободен да добавяш още и още ключови убеждения, за да имаш още по-голям успех с жените.

1. Аз съм мъж и обичам жените. Жените са привлечени от мен и от моята позитивна сексуална енергия и правят всичко възможно, за да бъдат с мен.
 
2. Хората около мен ме уважават и ценят, всички търсят мнението ми и ценния ми съвет. Позитивното ми и енергично настроение е заразително.
 
3. Аз съм лидер във всяка компания – сред мъже и жени. Аз определям правилата в живота си и аз решавам какъв път ще следвам.
 
4. Аз живея в настоящия момент, чувствувам се спокоен, отпуснат и уверен, защото знам, че ще направя най - доброто във всяка ситуация. Аз имам пълно доверие в себе си.
 
5. Аз се уча от опита и грешките си и се развивам ежедневно. Неуспехите ми ме правят единствено по – силен.
 
6. Аз чувствам огромна и неизчерпаема енергия вътре в мен. Зная, че съм създаден и предопределен за нещо велико.
 
7. Аз помагам на хората, стремя се да направя света по – добро място за живеене.  Давам най – доброто от себе си на жените и хората около мен и те ми отвръщат със същото.
 
8. Аз зная как да общувам с всяка жена. Всяка жена усеща в погледа ми, движенията и излъчването ми, че аз съм мъжът, който тя иска, диво и страстно.
 
9. Аз имам свои цели, убеждения и път в живота си. Другите мъже и жени са гости в моя свят и са изключително щастливи от това.
 
10. Всеки ден от живота ми е едно велико приключение, в което се потапям изцяло. Чувствувам се готино, просто за това, че съм жив и съществувам. Знам, че имам всичко, което ми е необходимо, за да съм щастлив.

Няма коментари: