вторник, 24 август 2010 г.

Благой не понасял лигавата дъщеря на Лияна

Набожният футболист Благой Георгиев не понясял 7-годишната дъщеря на бившата си половинка Лияна.
Той й се дразнел много, тъй като тя била много капризна и разглезена.
Чаровната певица толкова искала да свие истинско семейно гнездо, че по едно време започнала едва ли не да задължава Благо да приеме Денис като своя собствена дъщеря.
Той обаче не бил съгласен с тази „игричка“, защото вече има дете от Христина. Когато тръгнал с Лияна, футболистът въобще не предположил, че и детето ще бъде замесено в цялата любовна авантюра.

 
Преди броени дни изпълнителката направи скандално разкритие пред сп. „Блясък“. Тя твърди, че непознат глас постоянно заплашвал Денис, обаждайки й се по телефона. Малката чаровница се стреснала сериозно, защото анонимният мъж й казал, че ще й счупи крачетата и ще залее майка й с киселина.
Тръгнаха и слухове, че Благо вече се e върнал при Христина, тъй като двамата бяха забелязани да купонясват в известно столично заведение. Христина обаче отрече: "Вече сме в добри отношения, виждаме се, но това не означава, че съм му простила и съм го допуснала отново в живота си. Все пак съм майка на дъщеря му и трябва да спазваме добрия тон".                                                     Христина: Не, никога повече с Благо! Христина: Не, никога повече с Благо!
"Вече сме в добри отношения, виждаме се, но това не означава, че съм му простила и съм го допуснала отново в живота си. Все пак съм майка на дъщеря му и трябва да спазваме добрия тон", обясни Христина.
Само преди 8 месеца тя претърпя жесток удар от футболната звезда. Навръх Коледа Благо Георгиев я заряза в напреднала бременност и се хвърли в обятията на чалга звездата Лияна. Христина роди дъщеря си Йоана през март, но спортистът видя детето си едва след месец, тъй като бе в Русия.
Неотдавна Благо се раздели и с Лияна заради натиск, оказан от бившия й мъж - кюрдския наркотрафикант Махмуд Йозджан. Сега халфът на руския тим "Терек" е самотен. За да осмисли бурните събития в личния си живот от последната година, Благо се засели в манастир в Грозни, където планира да живее като отшелник известно време.
Футболистът не води тренировки с руския отбор, тъй като е контузен и му е нужно време, за да се възстанови. Според някои злостни слухове обаче Благо Георгиев е скрит на тайно място в столицата на Чечня от президента на клубния си тим "Терек" заради опасения, че кюрдът Махмуд е поръчал убийството му.
Междувременно Христина не пожела да коментира раздялата на бившия си с Лияна и лаконично подхвърли: "Какво се случва с неговия личен живот, мен не ме интересува".
.

Няма коментари: