петък, 8 октомври 2010 г.

Разговор с духът на Майкъл Джексън

Миналата седмица бившата съпруга на Майкъл Джексън и неговата гримьорка (и тяхна обща приятелка) - Карън Фай посетили екстрасенс, за да се свържат с духа на Краля на попа. Когато бил повикан от отвъдното, чрез екстрасенса, поп иконата поискал прошка от Лиса Мари Пресли.
Ето какво разказва Карън Фай: "Явно и той искаше да се свърже с хората от живота му и да поиска прошка от тях. Майкъл обясни грешките си и поиска от нас да му простим. Изглеждаше несигурен. Беше по-приветлив към Лиса. Екстрасенската се обърна към мен и ми каза, че Майкъл ми казва: "Грижеше се толкова добре за мен и много съжалявам, че те нараних толкова много. Каза, че трябвало да ме слуша повече. Това докосна сърцето ми".
Тя е твърдо убедена, че екстрасенската казва истината, защото нямала никаква представа, че те са познавали Майкъл преди да почине и успяла да "вникне дълбоко" в неговия живот. "Имаше точно определени, дълбоки прозрения, които трудно могат да се измислят", допълва гримьорката.
Майкъл Джексън отказал да обсъжда обвинението в непредумишлено убийство срещу личния му лекар д-р Конрад Мъри заради смъртта му през юни м. г. от силно отравяне с Пропофол. "Той каза, че е откъснат от тези неща"

Няма коментари: