събота, 2 октомври 2010 г.

Емилия: Трябва да има и критика, но тя да е градивна

  Намерих малко свободно време и реших да ви пиша... Искам да споделя, че идната неделя ще съм на гости на Росен Петров в предаването му "Нека говорят". А сега ще отговоря на въпросите ви...

- Как реагираш като видиш болно дете? Помагала ли си благотворително?

- Ходила съм много пъти да пея благотворително. Няма човек, който да види болно дете и да не му се обръща всичко. Когато съм имала покана и възможност да помогна на някой, който има нужда съм го правила без да парадирам.

- За какво плачеш най-често?

- По принцип не съм от ревливите момичета, но все пак когато ми стане мъчно го правя понякога. Мога да се разплача от доста неща. Естествено плача, когато нещо не е наред.

- Вярваща ли си и ходиш ли на църква?

- Вярваща съм в рамките на нормалното. Прекаленият светец и Богу не е драг. Вярвам, че има сила, която ни помага. Ходя на църква и винаги когато го правя, след това се чувствам по-добре.

- Искаш ли да имаш дъщеричка и как би я кръстила?

- Бих искала да имам дъщеря, но не знам как бих я кръстила. Имам желание да кръстя второто дете на майка си Радка.

- Как се обръща Ивон към теб?

- Говорим си поименно.

- Иван обича ли да пее?

- Не, още е много малък и не го вълнуват подобни неща.

- Би ли участвала на "Евровизия"?

- Дай Боже! Със сигурност искам някой от поп-фолка да отиде и да представи България. Надявам се всеобщото мнение за жанра да се промени и някой колега да представи страната ни.

- Как е баща ти? В много интервюта споменаваш майка си, но за баща ти нищо не знаем.

- Понеже съм момиче съм по-близка с майка си, което е нормално. Баща ми също е жив и здрав. Двамата с майка ми са добре. Заедно са и живеят в една много хубава къща в Гълъбово. Не съм говорила често за баща си, защото не е ставало на въпрос. С майка ми сме по-често заедно заради Иван.

- Как успя да отслабнеш
толкова бързо след раждането?

- Не съм привърженичка на диетите. След раждането не съм правила някакви сериозни диети, но най-хубавата диета, която знам е месо и зеленчуци.

- Защо имаше мъка в очите ти, докато беше на гости в "На кафе" и говореше за Коко?

- Несериозно е да го коментирам. Няма абсолютно никаква мъка. Ако имаше мъка и нямахме чувства един към друг, нямаше да сме заедно. По-скоро ми е мъчно,че много ни дъвчат и ни преписват какви ли не истории.

- Прави ми впечатление, че се държиш на дистанция от хората, които не познаваш. Някои дори казват, че си надута...

- Ако съм с хора, които не познавам се държа така, защото не обичам да съм център на вниманието. Когато съм с непознати съм по-сдържана. Не се определям като надута или надменна. Винаги съм била с хората, които познавам освободена и общителна. Не искам да се хваля и спирам да говоря по тази тема. Няма да звучи добре от моята уста. Мразя, когато някой се надува и съм много против това.

- Поздравления за клипа на  "По твоите следи". Смяташ ли ,че песента може да стане балада на годината? Мисля, че го заслужава...

- Аз също получих много поздравления и за песента, и за клипа. Благодаря на всички мои фенове, които ми пишат, че искат "По твоите следи" да стане балада на годината.

- Защо не те видяхме на сватбата на Коцето и Надя?


- Ще отговоря на този въпрос в предаването на Росен Петров в неделя?

- Каква е най-нестандартната идея за песен, която ти е идвала?

- Мисля, че за момента най-нестандартната идея за песен е триото ми с Галена и Малина.

- Как се почувства, когато Иван ти каза първи път "мамо"?

- Беше много хубав момент да чуваш как едно сладко детско гласче ти казва "мамо". И до днешен се впечатлявам, когато Иван иска нещо и се обърне към мен с думата "мамо".

- Какво беше твоето лято 2010?

- Лято 2010 беше много успешно за мен. Като цяло го определям като едно хубаво лято, въпреки че всеки човек си има и хубавите преживявания и проблемите. Смея да кажа, че в професионален план лятото също беше изключително успешно за мен.

- Защо никъде няма снимки от сватбата с бившия ти съпруг? Може ли да ни предоставиш?

- Много медии отразиха сватбата ми с Красимир. Учудвам се, че сега никъде вече не се публикуват снимки от събитието. Аз лично имам снимки и с най-голямо удоволствие съвсем скоро ще ги споделя с вас. Това беше много хубав момент за мен.

- Защо в България има толкова злобни хора?

- Мъчно ми е когато чета злобни и вулгарни коментари по мой адрес и по адрес на моите колеги. Болно ми е. Не мога да кажа, че не ми пука. В крайна сметка ние изпълнителите не правим нищо лошо. Правим музика, за да радваме феновете си, но всеобщото мнение за жанра явно е такова. Дано променим мнението и хората да започнат да ценят истински това, което правим. Трудим се, лишаваме се от много неща, за да сме на сцената и да работим без да спираме. Трябва да има и критика, но тя да е градивна. Чета коментарите в HotNews, но коментари, които са пълни само с обиди не си ги обяснявам.
...
Желая ви приятен ден и до скоро... Засега спирам да отговарям на въпросите ви, защото мисля, че ще има много по-интересни неща, които да отразим в дневника ми.

Емилия: Коцето сбърка някъде; той: Емилия е права!


Емилия и Коцето - има ли конфликт?
Фолк певицата Емилия реши  да разкрие истинската причина, защо не е била на сватбата на колегата си Константин и половинката му Надя. Тогава тя откровено заяви, че е обидена на Коцето, защото той изобщо не я е канил за кума на сватбата си.
 "Когато имаш уважение към единия трябва да имаш и към другия. С Коко взехме семейно решение и двамата да не ходим", огорчено продължи с откровенията си Емилия.
 Въпреки това любимият й Коко Динев все пак се появи на сватбата, макар и в края на купона. "В последствие Коцето и баща му са започнали да звънят на Коко, и той е решил да отиде. Обидена съм също и защото по медиите започнаха да се тиражират невярни неща, може би Коцето сбърка някъде. Още повече, че стана недоразумение с кумуването и в последствие с това, че ние отказахме. Голяма роля изигра и фактът, че персонално не бях поканена за кума, поканен беше само Коко. Аз самата не бях толкова важна и затова реших да не отида", обяснява Емилия.
 Попитахме младоженеца Константин, за да чуем и неговото обяснение по въпроса. "Каквото каже Емилия-това е истината. Тя е правата! Все пак е дама, нека се съгласим с нея. С Емилия сме не само колеги, но и приятели от дълги години, така че аз нямам намерение да влизам в конфликт с нея", обясни Коцето.
 "Въпреки че до сега не е дала никакви индикации, че между нас има напрежение. Изкарахме си много хубаво цяло лято заедно на турнето, забавлявахме се, смеехме се, и от моя страна продължава да няма проблем. Самият аз научавам за това, че ми е обидена, сега от вас. Нека обаче да приключим така темата. Все пак е хубаво да гледаме положително, тъй като малко сме живи, дълго сме умрели после! Съгласявам се с мнението й", допълни фолк певецът Константин.

Няма коментари: