неделя, 26 септември 2010 г.

Соня Немска: С Денислав ще се оженим

Соня Немска: С Денислав ще се оженим

Соня Немска разкрива в новия брой на списание Story, че с любимия й Денислав отдавна се готвят за сватба.
„Той казва, че ще се оженим, когато има достатъчно пари. Все пак няма аз да плащам сватбата“, категорична е изпълнителката.

Наскоро бивша изгора на Денислав - плеймейтката Светлана сподели, че според нея Соня Немска има сериозни проблеми.         


Тя твърди също така, че двамата никога не са се разделяли и дори е готова да му прости още изневери.
Соня признава, че с половинката й често си мечтаели за сватбения си ден. Обсъждали кого ще поканят и как ще направят церемонията, но засега имало голяма пречка, която ги спирала да застанат пред олтара.

Денислав: Не искам нито Соня Немска, нито Славена

Денислав е пред нервна криза, алармират близки до него. След като се превърна в ябълката на раздора между Соня Немска и Славена, плейбоят започнал да се оплаква от психически тормоз.
Денислав едва издържал на емоционалните изблици на двете си изгори и решил да прекъсне всякакъв контакт с тях. "Не съм нито със Соня Немска, нито със Славена. Взех решение да нямам връзка с никоя, тъй като и двете ме натоварват. Не мога повече да я карам така. Непрекъснато ми звъни ту едната, ту другата и ми крещят. Не мога да угодя и на двете", разяснил Денислав.Денислав: Не искам нито Соня Немска, нито Славена.
Той взел решението да остане сам, след като гръмна скандалът, че Соня Немска заплашва Славена с побой. Двете се изпокараха, тъй като не успяха да се разберат коя е актуалната му любовница.
"Разделих се със Соня, защото ми изневеряваше. След като приключих връзката си с нея, започнах да се виждам със Славена. Соня обаче явно не може да се примири със статута на бивша и започна една разправия между двете. Не искам да се карат за мен. Имал съм възможност да бъда и с двете и съм го направил. Сега съм решил да нямам нищо общо и с двете", споделял за драмата Денислав пред приятели.
.

Няма коментари: