сряда, 29 декември 2010 г.

ПИНК




   
***    

   

Новината, че е бременна с първото си дете, дойде като подарък за 31-годишната певица. Тази година тя отбелязва и десетилетие от началото на шеметната си солова кариера.
 
„Чувствам се изморена и толкова стара!”, споделя само преди няколко месеца Пинк. Последното, което човек може да очаква от момичето, което изпя Get The Party Started и God is a DJ и размахваше гневно пръст на Джордж Буш в парчето Dear Mr President . Оказа се, че зад фасадата є на неуморна бунтарка се крие смирена домакиня, която копнее да се върне вкъщи, да почисти и наготви на съпруга си. „Не мога да бъда вечно номад – продължава с откровенията си 31-годишната Алиша Мур, както е истинското име на Пинк. – Искам един ден да дундуркам дечица!”
По всичко личи, че този ден ще дойде по-скоро, отколкото е очаквала. В Шоуто на Елън ДъДженърис (виж интервюто на 28 страница) певицата разкрива, че е бременна с първото си дете, което, ако всичко е наред, трябва да се появи в началото на идното лято. И за разлика отпреди няколко месеца, когато умората наистина бе изписана на лицето є, сега Пинк цялата сияе.
Като кълбо от енергия се показа тя и на церемонията по връчването на Американските музикални награди на 21 ноември, където пя на живо, подскача и се раздава на публиката така, сякаш е на 18. В последното си интервю за AP дори обеща да не се задържа твърде дълго вкъщи. „Когато бебето каже „мама”, веднага се връщам на сцената. Ще бъдем истинско хипарско семейство, което ще обикаля света. Можем дори да закичим косите си с цветя!”
Новината за бременността на Пинк остави някак в сянка излизането на ретроспективния є албум „Greatest Hits…So far”, който съдържа 18 песни от целия є репертоар дотук и 3 чисто нови сингъла. Първият – Raise Your Glass , вече се завъртя в радиоефира и дори се изкачи до 2-о място в класацията на Billboard, което го превърна във втория є най-успешен хит след So What , изкачил се до 1-ва позиция през 2008. Пинк посвети новото парче на всички „отличаващи се от тълпата хора”, причислявайки и себе си към тази дружина.
Репутацията є на бунтарка не е от вчера – още на 15 родителите є я изхвърлят от къщи заради „неконтролируемо поведение” и тя за кратко се отклонява от правия път. Пие, взема хероин, купонясва безпаметно, докато един ден не се предозира почти до смърт: „Реших да се взема в ръце, преди да е станало твърде късно. За щастие преживях лудите си години по-рано и се спасих от ада, през който минаха Бритни Спиърс и Линдзи Лоън.”
Дръзката є природа проличава и в текстовете на песните є, които често са натоварени с политически послания. В парчето Dear Mr President се захапва с Буш за нескопосаното му управление, а в Stupid Girls се подиграва с всички празноглави старлетки като Джесика Симпсън и Парис Хилтън.
Не е чудно, че си пада по „мъжки момчета” – през 2000 се запознава със състезателя по мотокрос Кари Харт и той веднага привлича вниманието є. След 4-годишна връзка най-накрая Пинк се престрашава и му предлага брак по нестандартен начин – по време на негово състезание тя вдига плакат, на който пише: „Ще се ожениш ли за мен?” От обратната страна е написано: „Съв-сем сериозно питам”. Сватбата им е в Коста Рика с повече от 100 гости, сред които и близката приятелка на Пинк, Лиса-Мари Пресли. Натовареният график на певицата и лютият є характер обаче скоро помрачават семейната хармония помежду им и през 2008 двамата решават да се разделят.
От разнообразните емоции, които изпитва – гняв, отчаяние, болка и сарказъм – се ражда един от най-силните албуми в цялата є кариера: „Funhouse”. Повечето песни са посветени на Кари, върху когото излива яда си. „Сега се чувствам странно, като ги пея – обяснява Пинк днес. – Обръщам се към публиката, където е той, и казвам: „Скъпи, следващото парче може да не го слушаш.”
В крайна сметка любовта им се оказва по-силна от различията и година след раздялата те се събират отново. „Сега връзката ни е по-здрава от всякога – кълне се бъдещата майка. – Научих се да обичам Кари такъв, какъвто е, и вече не правя опити да го променям.” Дали това укротяване е трайно, или е само затишие пред буря, остава да разберем оттук нататък.
 Откровения
  • Толкова често сменям мненията си, че имам нужда от поне три гаджета – двама мъже и една жена.
  • Ще накарам хората да забравят за Мадона.
  • Навремето баща ми ми даде добър съвет: „Казвай винаги истината и не увъртай – казваше той!” Така можеш и да нямаш много приятели, но и враговете ти ще бъдат малко, защото ще знаят какво да очакват от теб.
  • Когато бях в 7-и клас, майка ми ме хвана с цигара и ме наказа, като ме накара да изпуша цялата кутия пред нея. Това ме вбеси, защото останах без цигари до края на деня!
  • Хората винаги са учудени, когато се запознаят с мен на живо – първо, защото съм по-дребна, отколкото са очаквали, и второ, защото съм толкова мила. Музиката ми създава впечатление, че съм мъжкарана, но това не е така.
  • Родителите ми ме изгониха от къщи, когато бях на 15. На тяхно място бих го направила по-рано – бях отвратително хлапе. Вярвам във възпитателния бой и смятам, че децата трябва да бъдат шамаросвани от време на време.
 Любопитно
  • След 11 разпродадени концерта в Бризбейн по време на турнето Funhouse в чест на Пинк е построена баня с нейното име, върху стените на която тя написала: „Не забравяйте да ме чистите!”
  • През 2002 печели награда за „най-красив пъп” в Южна Америка.
  • В училище свирела в група на име „Мидъл Граунд”.
  • Астматичка е.
  • През 2007 булдогът й Елвис, подарък от приятелката й Лиса Мари-Пресли, се удавил в басейна пред дома й.
  • Веганка е.
  • Родителите й забранявали да гледа MTV като малка, защото според тях „предаванията на телевизията оказвали лошо влияние върху децата”.
  • Псевдонимът й идва от розовия тен на лицето й и от героя на Стив Бушеми в Глутница кучета – Мистър Пинк.
     
   
     
 Пинк: Ужас! Ще имам дъщеря!
31-годишната певица за първи път споделя новината за бременността си и разказва с какво съпругът й Кари Харт я е спечелил завинаги в „Шоуто на Елън ДъДженърис”
Има ли някакво обяснение за особеното ти излъчване напоследък?
– Хм, нека го кажа така – вече ям за двама, защото сме двама.
Честито! Страхотна новина и е чудесно, че я съобщаваш първо в нашето предаване.
– Не ми се искаше да разкривам веднага, че съм бременна, защото се намирах под огромно напрежение. Вече имам един спонтанен аборт зад гърба си и в тези случаи човек става по-предпазлив.
Знаеш какъв ще е полът на бебето?
– Лекарката ми знае и, честно казано, това, което чух, ме ужаси. Очакваме момиче. Майка ми винаги ми е пожелавала един ден да имам дъщеря и тя да бъде точно толкова луда, колкото съм и аз. Опасявам се, че една от двете ни един ден ще се озове в затвора. ( Смее се. )
Изненадана ли беше, когато разбра, че си бременна?
– И да, и не. Истината е, че това е планирана бременност. При мен нищо не се случва просто така и се налага здраво да работя за всичко.
Предполагам, че и таткото е щастлив.
– О, той е на седмото небе! Непрекъснато говори за дъщеря ни – как щяла да изглежда, каква ще стане, като порасне... ( Смее се .)
Преди 2 години обаче бяхте пред развод. Какво ви раздели тогава?
– Ние, хората, често се стра-хуваме да се отдадем напълно на другия от страх, че един ден ще бъдем наранени. През цялото време издигаме защитни стени и бягаме от любовта дори когато тя е с нас. Освен това аз съм склонна към драматизиране. В по-младите си години бях много неуверена и по-късно проектирах това във връзките си. Един ден Кари ме накара да седна и ми каза: „Виж какво, бейби, когато си гневна, казваш неща, за които не си даваш сметка, а това ме наранява. Моля те, не го прави!” Никой не ми беше говорил така. Изпълних се с чувство на благодарност към него, че е искрен, че е мой приятел, че мога да разчитам на подкрепата му.
С какво те спечели той, когато го срещна?
– Когато се запознахме, аз бях като сритано в ъгъла пале, готово да ухапе всеки, който протегне ръка към него. И все още една част от мен е такава. Кари обаче беше първият, с когото можех да си отдъхна, да затворя очи и напълно да се отпусна. Усетих го като най-добрия ми приятел. Когато се разделихме, сърцето ми се състоеше от две големи половини, които знаех, че един ден ще се намерят отново.
И вие наистина се събрахте. Планирате ли сватба?
– Не знам откъде тръгват всички тези слухове, че ще се женим. Всъщност ние така и не финализирахме развода си. И двамата изпитваме огромна досада от разправяне с документи. Тази временна раздяла даде огромен тласък на връзката ни. Сега сме по-щастливи от всякога!
Предпоследният ти албум, „Funhouse”, бе пълен с песни, вдъхновени от раздялата ти с Кари. Трудно ли ти е сега да ги изпълняваш на концертите си?
– С изключение на няколко парчета, които ме карат да се чувствам много уязвима, когато ги пея, всички други са отражение на моята природа. Аз съм емоционален човек – понякога гневна, саркастична, малко глупава, но истинска.
Най-новият ти диск, „Greatest Hits…So Far” („Най-големите хитове...дотук”), отбелязва 10-та година от началото на суперуспешната ти солова кариера. Какво е различното у теб днес?
– Десет години не звучат толкова много. Бях на 16, когато започнах да пея, и все още се чувствам на толкова.
Въпреки че повечето ти песни се превръщат в хитове, само веднъж си стигала до номер 1 в класациите. Това тревожи ли те?
– Ни най-малко. Мисля, че този факт обобщава перфектно мястото ми в днешния шоубизнес. Аз никога не съм била напълно приета, но това е нещо, което считам за комплимент. Вместо да бъда момиче от кориците на списанията и билбордовете, аз си гледам работата и изнасям концерти. Не трябва да си непременно популярен, за да си добър в това, което правиш. С „Greatest Hits… So Far” искам да благодаря на всички, които ме подкрепят, а иначе с добавката „дотук” отбелязвам, че ми предстои да създам още много хитове. Чувствам, че не съм извървяла и половината от професионалния си път.
Носи се слух, че подобно на британската си колежка Черил Коул смяташ да се присъединиш към журито на American Idol . Това вярно ли е?
– Категорично не! И то не само поради предстоящото ми излизане в майчинство. Не вярвам в този род предавания. Не ги гледам и не смятам, че от тях има някаква полза. Признавам, че единственото ми изкушение е предаването на Гордън Рамзи Kitchen Nightmares . Ужасно се забавлявам, като започне да крещи на хората и да ги нарича „тъпи крави” ( Смее се. ) Не се си падам по него, просто ми е симпатичен, като изпадне в истерия.
Как минава един типичен твой ден?
– Когато съм на турне, не ми остава много време за мен самата. Напоследък обаче се задържам повече вкъщи. С Кари сме перфектното семейство – той чисти, аз готвя. Луд е по моята печена пуйка! Twitter е другата ми слабост. Обожавам да си общувам с феновете по този начин. В крайна сметка всичко, което имам, дължа на тях.
Какъв е истинският цвят на косата ти?
– Родена съм с платиненоруса коса, но ако я оставя да израсте в естествения є цвят, не мисля, че ще е пак същата. Освен това няма да имам търпението да я изчакам. Обичам чес-тите промени както в цвета на косата ми, така и в музиката. Ще ви издам, че следващият ми албум ще е напълно акустичен.
Кога да го очакваме?
– Когато се получи съвършен! ( Смее се .)

Няма коментари: