неделя, 15 август 2010 г.

Аз съм другата...

Аз съм Другата.

Тази различната,

чужда жена.

Аз съм тази,

чийто дъх ухае на теменужки и носи полъх на пролетен вятър.

Аз съм тази,

която идва в тъмните нощи да стопли съня ти...

Аз съм Другата.

Мечтател си ти..

Мислиш, че може да вдишаш аромата на косите ми..

Да погалиш лицето ми и страстно да целуваш устните ми.

. Аз съм Другата.

Тази, която никога не си прегръщал..

Тази, която никога не ти е носила закуска в леглото..

Тази, Прекрасница..С гарванови дълги коси и медени устни..

Аз съм Другата.

Истинската, нереалната, докосната от Друг..

Аз съм тази, която разплака душата ти..Т

ънка струна любов,

огън на страстта ти,

пожара в душата ти..

Аз съм Другата..и ти ме желаеш..

По силно от всякога, необяснимо..

Трепериш когато ме видиш,

дълго се взираш да срещнеш очите ми..

Аз съм Другата.

Тази, която усмихва денят ти.

.Тази, която кипва кръвтта ти..

Аз съм Другата..

Тази различната, чужда жена.. З

атова ме желаеш, нали?

Кожата ми е копринена,

лицето-ангелско,

гласът ми-незабравим...

Аз съм тази, която няма да имаш.

Аз съм жената на друг..

Няма коментари: