вторник, 31 август 2010 г.


Момченце пита баба си:
- Бабо, на колко години си?
Тя му отвърнала раздразнено:
- Не знам, не съм сигурна.
- Бабо, я виж етикета на бельото си, посъветвал я той – на моя пише „От четири до шест години.”


Момченце се обажда по телефона на баба си, за да я поздрави за рожденния й ден.
- Бабо, на колко години ставаш?
- На 62.
- Много бързо ги преброи, ти от едно ли започна?

- Бабо, по какво мислиш, че си приличате с Бог?
Бабата се замислила и казала:
- Не знам.
- И двамата сте стари – отговорило момченцето


Въпрос до КАТ:
Дъщеря ми е на 9 години. Висока е 150 см., колкото баба си. Трябва ли да взимам детска седалка и за тъщата?


Вперила поглед в телевизора, баба казва на внучката си:
- Тоя филм не е за тебе! Има много страшни сцени.
- Няма страшно, бабо! - Смее се детето.
- Когато дават секс, ще си затварям очите.


Бабата възхитено разглежда новия бански костюм на внучката си:
- Ех, ако на времето аз можех да нося такъв бански, да знаеш само какъв дядо щеше да имаш…

Три баби си разправяли:
- Моята внучка се казва Гертруда, защото дядо й беше герой на труда.
Втората казва:
- Моята внучка се казва Офелия, защото бях член на ОФ.
Третата казва:
- Моята внучка се казва Курнелия, защото аз се казвам Нели, а сватята малко курва си пада.

- Знаете ли по какво си пада най - много една баба?
- По стълбите.


Няма коментари: