вторник, 17 август 2010 г.

Емануела и Денис: Да, сгодихме се!

Фолк певицата Емануела потвърди , че се е сгодила за любимия си Денис Касъмов. „Всичко стана много спонтанно. Аз имах участие в Италия и той ме придружи. На следващия ден докато се разхождахме из Венеция, решихме да влезем в един магазин за венецианско стъкло. Вътре видях една купа с най-различни стъклени халки, харесах си единствените две бели и те взеха, че ни станаха. Явно това беше знак и си ги купихме“, сподели с нас Емануела.
„После отидохме да видим Моста на въздишките и там изведнъж Денис взе ръката ми и свали пръстена. Тъкмо се чудех какво е намислил, когато той ми предложи да се сгодя за него и пак ми сложи халката. Аз реагирах много емоционално, защото изобщо не го очаквах. Много се развълнувах“, призна Емануела.
Денис пък отрече слуховете, че е предложил брак на половинката си, защото била бременна. „Няма бебе. Просто така го почувствах на момента и затова го направих. Засега нямаме намерение да се женим. Обичаме се и решихме да се сгодим официално“, обясни Денис пред нас.  Емануела я чакат промени и  в професионален план, защото съвсем скоро й предстои издаването на нов албум „Късам нерви“. За него чаровната блондинка е решила да стартира мащабна кампания – промоция. Очакват се 150 да красят главните пътища в цяла Европа. Фолкпевицата се залюби с Денис още докато той беше на 17. При предишното им скъсване Емилия Цветкова, както е истинското й име, заля с помия „новия Коко Динев“. Тогава тя написа в личния си фейсбук, че той се друсал, крадял й парите и й кръшкал като за световно. Днес обаче Емануела „пее друга песен“: „Причината да се разделим беше в това, че и двамата сме много горделиви. Но една вечер аз склоних и отидох в заведението, в което знаех, че е той, и от вратата се събрахме… Да, наистина съм казвала, че той е най-голямата ми грешка. Това си е така, но не в личен, а в професионален план. И въпреки това избирам да бъда с него“..

Няма коментари: