петък, 19 ноември 2010 г.

Да премахнем неприятните гънки

Грижа за Тялото, Да премахнем неприятните гънки


Грижа за Тялото, Да премахнем неприятните гънки


Грижа за Тялото, Да премахнем неприятните гънки



Грижа за Тялото, Да премахнем неприятните гънки
Жените имат склонност към отлагането на мазнини в долната част на тялото, но причината за появата не е в това. Сега ще продължим и с няколко практични съвета, които да премахнат неприятните гънки в областта на корема.

Препоръчва се да изяждате шепа ядки всеки ден

Употребявайте бобови храни (леща, грах, фасул), те помагат за изграждането на мускулите, понижават риска от затлъстяване, сърдечни заболявания, рак на дебелото черво, подпомагат изгарянето на мазнините.

Зелените зеленчуци неутрализират радикалите, които предизвикват стареене. Те са богати на магнезий, калций и целулоза

Млечните продукти трябва да бъдат обезмаслени или с ниска масленост

Яйчният белтък е незаменим за изгарянето на мазнините и при изграждането на мускулната система

Рибата и месото трябва да присъстват в ежедневното меню. В тези продукти се съдържа фосфор, цинк, желязо и протеини. Рибата е източник и на омега 3 наситени киселини

Фъстъченото, слънчогледовото и маслиновото масло също са важни. Зехтинът е важен елемент на балансиран хранителен режим.

Важна роля за плоският корем играят  грейпфрутът и ябълките, както и малините.

Препоръчва се консумацията на фъстъчено масло
На ден е добре да се яде по шест пъти на малки порции. Приемането на храна е нужно да става сутрин, обед и вечер. Два часа след хранене, може да си направите лека междинна закуска, но не повече от три пъти на ден.

Размерът на порциите трябва да бъде умерен, не е необходимо нито да гладувате, нито да преяждате.

По време на този режим е добре да се откажете от алкохола. Не пийте и газирани, сладки напитки и сокове със захар. Най-добре в такива случаи действат зеления и останалите билкови чайове. Те помагат за изгарянето на калории и разграждат мазнините.

Може да си организирате прочистващ ден на кисело мляко, то извежда от организма шлаките, като активизира обмяната на веществата. През този ден трябва да изпиете 2 литра мляко и 1.5 л. Вода, може и билкови чайове.

Когато спазвате диета за плосък корем, трябва да изключите от менюто такива продукти, като:
печени зеленчуци, подсладени и осолени ядки, зърнени храни с добавки за моментна подготовка, пълномаслено мляко,
полуфабрикатни супи. Както и шоколад, сладкарски изделия, консервирана риба. Изключете и пушени месни продукти, захар, мед, конфитюр, маргарин.

Разработете специално за себе си комплекс от упражнения, като ги правите поне три пъти в седмицата. А също могат да са полезни карането на колело, бягането, танците, гимнастика, която натоварва коремните мускули.
Ефективни ще са и водните процедури – душ и контрастен душ. А накрая, като завършващ елемент е масаж с крем в областта на корема.

Няма коментари: